sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

SOPPAILUA

Ihanaa kun tuo aurinko on taas taivaalla mieltä piristämässä. Sillä on ehdottomasti superhyper voimia joita hän lähettää meille. Mieli on paljon pirteämpi ja energisempi kun aurinko paistaa. Tai voihan se johtua myös siitä, että olen jo päässyt - 10 kilon tavoitteeseeni !!!!
En haluaisi liikaa siitä hössöttää, mutta olen yllättänyt itseni täysin. Kahdessa kuukaudessa pudotin 10 kiloa. En olisi uskonut näin nopeaan painon pudotukseen, eikä se ollut edes tarkoitukseni. Mun piti saada tuo 10 kiloa pois toukokuun loppuun mennessä.
Parasta tässä on se että minulla ei ole nälkä, syön hyvin, liikun silloin kun siltä tuntuu ja iltasin ei ole paha olo kun menen nukkumaan niin ja olen saanut ostaa pienempiä farkkuja :)
Tänään minulla on loma päivä ja ajattelin lähteä vesijuoksemaan. Siinä on sellanen liikuntalaji josta pidän ja toinen on kävely metsässä.
Laitan kirppislöytöjä seuraavaan postaukseen ;) (en ole kerennyt kuvaamaan)




 
 
Iloisille ihmisille tapahtuu iloisia asioita !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti