lauantai 29. joulukuuta 2012

Oleskelua ja shoppilua

Ihanaa olla lomalla, tähän voisi tottua. Nyt kun missään ei ole mitään kirppareita niin olen alkanut nukkumaan pitkään aamuisin. Heleposti posottelen unia tonne 9.15 asti.
Meillä on ollut poikani sisko koko viikon kyläilemässä. Ihana, kaunis ja mielettömän kiltti tyttö.
Harva pitäisi exänsä lapsia luonaan, mutta mulle on tärkeää että he saavat pidettyä läheiset välit, kun heidän isänsä ei siihen näytä pystyvän....

Ollaan katteltu leffoja. Madagaskar 3, Ice Age 4, Brave ja Diktaattori.
Surkein oli ehdottomasti Diktaattori, ällöttävää alapäähuumoria, yök !!!
Brave oli paras, olisin toivonut erilaista loppua, mutta se ihana pirteä punapää valloitti sydämeni.

Olen tietysti "hieman" shoppaillut. Olen löytänyt netistä kaupan, josta olen tilaillut paljon nauhoja, mihin..no en tiedä VIELÄ !!
Huuto.netistä olen tilaillut erilaisia papereita ... jos joskus tarttee ;)

Kävin perjantaina Taivaassa, eli ihanassa Country Whitessä, mikä sijaitsee Tuomarin kylän kartanolla. Se liike niin sopii siihen upeaan miljööseen, todellakin pala taivasta !!
Sieltä voisi ostaa vaikka mitä, jos olisi paksumpi lompakko :)

Viime kesänä hypistelin Sokoksella noita hajuherne kimppuja, joiden hinta oli ihan hullu 26,90 kpl !!! Nyt ostin 2 kimppua, kun ne oli -70 %.
Silti maksoin niistä miltei 17 e, kallista, mutta kauniita :)
Ostin tuon Paperiaskartelun aarteita kirjan Sokokselta 8.95 e. Hyviä vinkkejä erilaiseen paperi askarteluun. Vielä kun joskus sais itsestä aikaiseksi kokeilla jotain tästä kirjasta :)






 

 

 



Kohta loppuu tämä vuosi, kiitos kaikille teille lukijoille. Kirjoitan tätä blogia itseni takia, mutta aina kun saan uuden lukijan niin olen todella mielissäni ja jos on vielä kommentti niin WOU!!!! :)

Uuden vuoden vaihdan hyvän ystäväni kanssa erään ihanan artistin keikalla...tiedättekö jo ketä tarkoitan ?...no tietysti Jukka Pojan !!!

4 kommenttia:

  1. Täällä lukija myös kiittelee; täältä on tarttunut mukaan monta hyvää vinkkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitos Kiki :) Jatketaan ensivuonna samaan malliin, eiköstä vaan ;)
      Ensi vuodesta tulee hyvä vuosi, tunnen sen kantapäissäni....
      Hyvää vuoden vaihtumista sinulle.

      Poista
  2. Ihania nauhoja , varmaan keksit niille hyvää käyttöä ! Onnellista Uutta Vuotta !

    VastaaPoista
  3. anneaulikki kiitos :) Toinen noista nauhoista menikin heti käyttöön. Odottelen että PostiPate toisi lisää nauhoja joita olen netin kautta tilaillut.
    Onnellista Uutta Vuotta myös sinulle !

    VastaaPoista