sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Lontoon ostoksia


Olen aivan shokissa...Olen vuosia vuosia vuosia herännyt klo 6.30 ja lähtenyt Valtterin kirpparille ja nyt se pahin painajainen on toteutunut. Valtteri on suljettu, loppunut, kuopattu ja haudattu :( BYÄÄÄÄ!!!!!!!
Tuntuu tosi tosi pas****a , mutta mä ajattelin, että elämän on jatkuttava.
Heräsin aamulla ja tottumuksesta laitoiin vaatteet päälle ja lähdin bussilla keskustaa vailla määränpäätä.
Kävin Kaivarin kanuunassa (kirppari), ja ajattelin sen helpottavan tätä luopumisen tuskaa, mutta ei. Siellä oli ihan roskatavaraa ja nauratti niiden hinnat :D Hoh hoijaa...eipä tarvii siellä naamaa enää näyttää.
Onneksi Vanhalla Ylioppilastalolla oli myyjäiset ja kävin äiteetä moikkaa Tuomaan markkinoilla, kun hän on siellä myymässä käsitöitä.
Halusin vielä hieman helpottaa lisää pahaamieltäni ja kävin syömässä yhdestä lempiravintoloistani, eli Vapianossa. Tilasin jälleen Cesarsalaatin tupla kanalla NAM!!!!
Sain äsken kuvattua joitakin Lontoon ostoksia ja laitan muutaman kuvan teillekkin :)
Pöllöt & Viikset on aika in juttu Lontoossa. En tuonut mukanani kuin pöllösäärystimet ja viiksi leimasimen :)

HUOM!!!! Tässä vain pieni osa siitä mitä ostin :)


Siellä oli paljon makeita kenkiä. Ostin pojalleni parit kengät, Lee Cooperin housuja ja paitoja, jotka oli - 70 %





Tämä pipo oli aika ihana ja nuo pöllö säärystimet niin ja nuo farkut on kanssa Lontoosta. Nyt hieman harmittaa, että ostin vaan nuo yhdet, kun siellä oli niitä kaikissa ihanissa väreissä ja hintaan 15e.

 
Olen innostunut tekemään muffinsseja (tai ainakin olin) niin ostin vuokia ja tuollaisen sabluunan jolla saa kolmenlaisia kuvioita kakunpäälle
(katsotaan kuinka kauan se pölyyntyy kaapissa, ennen kuin kokeilen sitä)
Nuo herkku namuskat on sieltä M&M kaupasta (jossa niitä olikin ihan hulluna, monta kerrosta)
 
 



Jostain kummallisesta syystä rakastan peltirasioita. Niitä löytyy mun kotoota varmaan sata. Niissä vaan on jotain....ja ajan patinoimana niihin tulee lisää sitä jotain... :)
Ostin myös nauhoja, tottakai :) Kohta kun innostun taas ompelemaan niin käytän niihin noita nauhoja (jos siis vaan raaskin)

 






 
 



Tämä tyttö ja ilmapallo on katutaidetta, mutta ei muistaakseni Lontoosta. Siellä oli paljon tauluja, kortteja, kuvia, paitoja jne...mihin oli painettu näitä katutaidekuvia. Monet oli todella hienoja !!! Ostin tämän kuvan sekä julisteena, että passin suojuksena.












2 kommenttia:

  1. Voin kuvitella tunteesi kirpparin loppumisesta- jos meidän nurkilla oleva vakikirpparini lopettaisi niin missähän mä sitten luuhaisin sunnuntaiaamupäivät ? Kiva blogi sulla, jään seurailemaan :)

    VastaaPoista
  2. anneaulikki, kiitos myötätunnosta :) Nyt mulla on vierotusoireita, mutta enköhän mä selviä. Ensi viikonloppuna olen jo suunnitellut lähteväni Jäähallin kirpputorille. Harmittaa vaan kun Valtteri oli paras ikinä :(

    VastaaPoista