sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Kirppuilua jälleen

Mä olin jo varautunut, että tämä viikonloppu olisi ollut viiminen Valtterilla, mutta ilokseni sain kuulla että se on saanut lisäaikaa vielä joulukuun, JEEEE !!!!
Sinne suunnitellaan toimistoja..siis blaa sanon minä !!
Antais nyt olla kirpparina viikonloppuisin  ja onhan siellä vaikka mitä toimintaa myös arkena. Kävin myös jäähallilla.
Nyt olen tarkempi kuvista joita tänne laitan, ettei kuva- arkisto ole taas kohta täynnä :)
Olen aivan ihastunut vanhoihin puupuoliin. Ostin nämä alla olevat puolat Sinellistä. Maksoivat vain 1,20 e/kpl.
Niiden allaoleva tarvotin, oli löytö kirpparilta tänään !!






 




 
 
" Pienet ystävälliset teot,
pienet rakkauden sanat,
auttavat meitä tekemään
maailmasta taivaallisen
paikan."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti