perjantai 24. elokuuta 2012

Voehan nenä !!!

Onko minun viimepäivityksestäni todellakin noin pitkä aika !!!!!???
Mihin tämä aika juoksee ? Olen kirppistellyt viikonloppuna mutta en ole päivittänyt mitään...höh...
No mä löysin ihanat vanhat pallit (poika hihittää sanalla palli...). Myyjän ilmeestä huomasi että hän ihmetteli miksi halusin ne ostaa kun ne on niin vanhat ja toinen hieman rikki, mutta mä näin niissä juuri sen vanhan esineen kauneuden ja eletyn elämän. Sain itse valita hinnankin jonka halusin maksaa. Tarjosin 5 euroa yhteensä ja sillä sain ne. Toisen olen kerennyt jo päälistää ihanalla pellavakankaalla jonka myös ostin kirpparilta.
Tarkoitus olisi tuosta pellavasta ommella itselle mekko.




Tällaisissa pahvisissa pienissä matkalaukuissa on kiva säilyttää kaikenlaista pientä askartelutarviketta. Hinta 1,5 euroa.


Oli ihan pakko ostaa nuo vanhat 30- luvun joulukuusen kynttilänjalat. Kissojen takia meillä ei jouluisin kuusentuoksua nuuskutella. Kuinkakohan monta tupaa on palanut näidenkin kynttiläjalkojen takia...huh...
Myyjä pyysi näistä 0,50 euroa/kpl (tiesi siis arvon), mutta myi nämä 22 kappaletta 7 eurolla. Tinkiminen kannattaa aina ;) Jotain mä näistä virittelen ja ovathan ne kauniita ihan noinkin.





Tuossa teille rusketusraidat :D Tarkoitus ei ollut kuvata teille varpaitani vaan nuo ihanat valkoiset säärystimet. Maksoin niistä 1 euron. Talvisin tulee käytettyä säärystimiä öisin, kun muuten tulee suonenvetoja, jotka ovat ilkeitä :/


Kesällä laitoin lomaripset, eli ripsipidennykset. Ne ovat niin helpot ja ihastuttavat. Tosin parin viikonpäästä ne näyttää enemmän hämähäkiltä joka on liiskaantunut silmänympärille...eli noin 3 viikonvälein joudun käydä huoltaa niitä.
Siis mun ei pitänyt niitä ottaa...mutta...sitten niin...vaan kävi...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti