torstai 30. elokuuta 2012

pala villaa antoi minun blogilleni tunnustuksen.
Olen siitä hyvin otettu, koska se on ensimmäinen laatuaan,
eli kiitos paljon sinulle Hanna !




             
Tunnustuksen säännöt:


- Linkitä tunnustuksen antaja

- Liitä tunnustus blogiisi

- Kerro seitsemän asiaa itsestäsi

- Jaa tunnustus eteenpäin viidelle blogille

- Ilmoita heille tunnustuksesta


Nyt tarttee siis kertoa seitsemän asiaa itsestäni...oottakees....

  1. Juon päivässä miltei 1,5 litraa PepsiMaxia
  2. Olen etsinyt monta kuukautta pyörää itselleni, mutta olen ronkeli sekä hinnan että ulkonäön suhteen
  3. Olin elämäni toisilla treffeillä pari viikkoa sitten (ei ollut elämäni prinssi)
  4. Olen innostunut matkustelusta
  5. Jännitän uusia tilanteita niin että meinaa sanat mennä solmuun (muut eivät sitä huomaa)
  6. En suostu laivassa olemaan C- luokan hytissä
  7. Olen tilannut BB 24/7 ja heti ärsytti kun talo täynnä naisia...ja muutama "mies"

Jaan tunnustuksen seuraaville inspiroiville blogeille:

- Pitsinauhaa
- Mustikkamäki
- Hotel mama
- Suklaamarenki
- Allidaalia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti