lauantai 11. elokuuta 2012

10 pientä paljastusta

Kuten olenjo teille joskus kertonut..niin minulla ei juurikaan ole muuta elämää töiden ja kirppareiden lisäksi. Tuleehan sitä puuhasteltua kaikenlaista pientä, mutta olen kotihiiri ja nautin yksin olosta. En koe olevani yksinäinen, tiedän että minulla on perhe ja ystäviä lähellä, joihin voin ottaa milloin vain yhteyttä.
Ja koska mulla ei siis sitä "järkevää" elämää ole niin aikaa jää kummasti kaikkeen hölmöön :)
Mä otin itsestäni Hölmöläiskuvia ja tein niistä kollaasin. Samaanaikaan kun sitä väsäsin niin liedellä kiehui pavut (jotka ostin tänään Hakaniementorilta) ja ne kiehuikin sellaset vajaan tunnin....en viitsi kuvata miltä se kattila ja pavut näyttää nyt...

Tässä on nyt se Hölmöläiskollaasi :)



Nyt kerron itsestä 10 asiaa jotka on sitten totta, aikuisten oikeasti :)

1. Olen aika laista ja saamaton ihminen
2. Inhoan kodissani eniten kissojen vessasta tulevaa p****n hajua.
3. Syön jokapäivä jotain herkkua
4. Toivon asuvani 10 vuoden päästä puutalossa, poissa Helsingistä
5. Matkoilla ikävöin eniten Äitiäni (ja poikaani jollei ole mukana)
6. Haluaisin vielä Rakastua
7. Kolmenkympin ikävuoden jälkeen olen alkanut rupsahtamaan
8. Olen lihonut paljon 3 vuoden aikana
9. En ikinä enään mene kuntosalille
10. Rakastan metsiä, merta ja elämää !!!!

Mikäli olisitte toivonut kirppiskuvia niin laitan niitä huomenna. Kävin uskollisesti aamulla kirpparilla ja löytöjä tein, mutta piru kun laiskottaa. Olen ollut meinaa ahkera ja siivonnut parvekkeen ja kaappeja.
Laitan huomenna kuvia tulemaan :)


2 kommenttia:

  1. Tämä sinun blogisi on niin ihana, käyn täällä usein, mutta olen aika laiska kommentoimaan. Tuo hölmöläiskollaasi on mainio!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Siskohanne ja kiitos kehuista. Kiva että käyt täällä usein. Jossain vaiheessa jo pohdiskelin että käykö täällä ketään, mutta kyllä täällä vaan ilmeisesti käy.
      Tämä blogini on todella simppeli ja yksinkertainen, kun en kykene mitään hienoja kommervenkkejä tänne liittämään ja pyrinkin siihen että tekstiä ei tule kilometritolkulla niin porukka jaksaa lukea :D

      Poista