torstai 12. huhtikuuta 2012

OMPAHAN OLLUT VIIKKO...


Olen taas palannut arkeen, eli sairasloma ja tavallinen loma on vietetty :)
Olinkin jo ihan valmis töihin, jotenkin vaikka välillä väsyttääkin eikä huvittaisi niin silti se työ tuo tuttua rutiinia päivään ja oikenlaisella asenteella siitä voi jopa nauttia :D
Mulle on sattunut niiiin ihanat työkaverit, että työ on kuin leikkiä vain ja sitähän se päiväkodissa onkin :)
Olin suunnitellut lähteväni kehitysvamma puolelle töihin, mutta tämä nykyinen työpaikka on sulattanut sydämeni, enkä raaski täältä mihinkään lähteä ja jos vielä ensi syksystä pääsen eskariryhmään niin JEEEE !!! Heidän kanssa voi touhuilla jo ihan eritavalla kuin pienten.

Asiasta seuraavaan...Olinkohan kertonut, että minulla on aika ihania kirjoja, joita olen kirpparilta haalinut. Otin niistä kuvia ja ajattelin, että jos teitäkin kiinostaisi.
En ole mikään kirjojen lukija vaan ostelen kirjoja kauniiden kuvien takia :) Niitä kun katselee niin uppoutuu kuvan tunnelmaan ja taas lähtee mieli haaveilemaan, kuten jo arvata saattaakin :D

Tässä teille TOP 5 Romanttisimmat kirjani :







Top 5 Ihanimmat tuunailukirjani:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti