torstai 12. huhtikuuta 2012

Jostain syystä tämä blogi tai tietokone haluaa kiukutella mulle, eikä anna minun enempää laittaa top listaani :D
Onkohan tietokoneillakin välillä huonopäivä, ainakin siltä näyttää tai sitten ei vaan tykkää maalaisromantiikasta :)

Tässä sittet TOP 5 Suloisimmat kirjani:













Tässä nyt oli ihanimpia kirjojani joita tykkään selailla. On minulla muitakin ihania, joista pidän :)
Olen ihan hurahtanut Tildoihin, mutta en ole koskaan niitä itse tehnyt. Mun hermot ei riittäisi ihastuttavan Tilda- tyttösen tekemiseen :)
Itseasiassa tilailin taas tänään taas Pikku Iidan Puodista Tilda nauhoja, kankaita ja papereita tuonne kaapin pohjalle :D Siellä ne kiltisti sitten odottelee, että "joku" vaan saisi inspiraation ja jotain alkaa tapahtumaan :D

Kertokaa, millaisia kirjoja te tykkäätte lukea ? ja antakaa vinkkiä, jos tiedossa joku ihana kirja, mikä kannattaisi ostaa.

1 kommentti:

  1. Moikka pitkästäaikaa.
    Minä olen tämmöinen hatarapää..en muistanut sinun blogisi nimeä, enkä sitä löytänytkään mistään. Nyt kun sen löysin, kirjoitin heti ylös tuon nimen! Minä olen ihan hulluna noihin Tildoihin...Tildan Ateljeessa on uusi kirja minulle, onko siinä millaisia ohjeita? Ei minunkaan hermot nuorempana riittäneet...mutta nykyään riittää, suorastaan lepäävät :)
    Nyt on vaan niin monta rautaa tulessa, ettei kohta tiedä minne revetä...Jyväskylässä oli eilen käsityömessut...korutarpeita piti ostaa (ihan kuin ei ennestään olisi) mosaiikki tarpeita myöskin (niitä on myös ihan kamalasti) sitten ostin yhden taidekirjan, Monet.Taidekirjoja voisin ostaa vaikka jokapäivä...jos vaan rahaa olisi, haluaisin eri taiteilijoiden töistä kirjoja. Ihan oman kirjastollisen...vaatimattomasti...Öljyvärimaalaus on niin mielenkiintoista, vaikka on vasta reilu vuoden ollut kokeilussa. Kyllä tästä olisi nyt vaan lähdettävä pilkkomaan mosaiikkia, keskiviikkona kokoonnumme porukalla tekemään ja silloin en halua tuhlata aikaa pilkkomiseen. Kiitos ihanasta blogistasi. Terveisin Jaana

    VastaaPoista