lauantai 13. huhtikuuta 2013

Rakkautta ilmassa...

Olen kevät ihminen ja odotan aina eniten juuri kevättä. Tämä kevät on ihan erityislaatuinen, koska olen Rakastunut !!!
Ai että se tuntuu hyvälle ja antaa voimia ja iloa. En muistanut miltä tuntuu kun joku rakastaa ja itse on rakastunut.
Tämä mies on  aivan speciaali ja elämäni ensimmäinen, ainut ja viimeinen rakkauteni.
Luitte kyllä aivan oikein, eli hän on ainut mies ketä olen koskaan Rakastanut.
Tapasimme vuonna 1998 ja olimme yhdessä miltei 12 vuotta. Sitten jouduimme umpikujaan ja meidän oli erottava, se oli ihan pakko...
Nyt kolmen vuoden jälkeen olemme jälleen löytänyt sen yhteisen polun ja nyt tuntuu paremmalta kuin koskaan ennen.
Hän on myös poikani isä. Tämä kolme vuotta kun olimme erossa on ollut minulle aikaa tutustua itseeni, ajatuksiini ja siihen miksi toimin milläkin tavalla. Olen saanut nauttia sinkkuudesta, mutta mikään ei vedä vertoja Rakkaudelle...
Nyt odotan kesää ja sitä että voimme kesä aamuisin herätä mökistä toistemme vierestä ja juoda aamuteet yhdessä toisiamme silmiin katsoen ;)

Rohkenen laittamaan meistä yhden kuvan...




"Sitoutua niin syvästi
että muuttuu pohjattomaksi
Puristaa niin lujasti
että muuttuu rajattomaksi
Rakastaa niin mielettömästi
ettei mikään enää
ole vailla merkitystä"
 
- Tommy Taberman-

5 kommenttia:

  1. Onnea rakkauteesi <3 ja kaikkea hyvää ! Ihanaa,että olette löytäneet toisenne uudelleen !

    VastaaPoista
  2. Kiitos anneaulikki <3 Hyvältähän tämä nyt tuntuu :)

    VastaaPoista
  3. Onnea teille ja ihanaa kevättä ja kesää <3
    Täytyy myöntää,et oon kade :) mutta, ihan vaan siks et mä luulin itekki löytäneeni sen oman rakkauteni ja odotin noita yhteisiä kevät/ kesä/ syksy/ talviaamuja ja iltoja joita ei sit tullut :(
    Mutta kaiman puolesta oon niin ilonen :) jokainen ansaitsee olla onnellinen!

    -satu-

    VastaaPoista
  4. Kiitos Hanna ja Satu.
    Onnellisuushan ei tule siitä, että on joku rinnalla elämässä. Olemme juuri niin onnellisia kuin itse haluamme. Olen ollut onnellinen jo ennen tätä yhteen palaamista, mutta nyt se on vaan kaksin kerroin ihanampaa kun saa jakaa kaiken kivan jonkun kanssa.
    Uskon, että onnellisille ihmisille tapahtuu onnellisia asioita, joten kaimaseni älä vaan luovu toivosta vaan nauti elämästä, ole positiivinen ja huomaat hyviä asioita tapahtuvan ;)

    VastaaPoista