lauantai 26. tammikuuta 2013

Voi ihanaa !!!!

Ajattelin vaan kokeilla (jälleen miljoonannen kerran) että onnistuisiko nyt kuvan laitto niin nyt se taas onnistuu!!!!!!
Sydän pompahti tuplalyönnin kun tuntui niiiiin hyvältä :)
Toivottavasti jatkossa taas onnistuu kuvien laitto niin pystyn jatkaa blogin pitämistä.

Mä olen hieman vierottanut itseäni kirppareista, mikä siis tarkoittaa sitä että yritän käydä vain kerran viikossa kirpparilla ja silloin tällöin itsepalvelukirpparilla.
Kuvia ei ole tullut otettua, kun olin jo luovuttanut tän blogin suhteen, mutta pitääkin laittaa huomenna taas kodakki laulamaan :) JEEEE!!!!!

Mä olen intoutunut kuntoilusta....uskomatonta tällaiselta sohvaperunalta :D
Käyn pari kertaa viikossa mummujen seassa vesijuoksemassa, siihen jää ihan koukkuun.
Sitten kävelen enemmän ja kiinnitän huomiota syömiseeni, mutta edelleen sallin itselleni herkuttelun mutta vain viikonloppuisin.
Paino oli päässyt kesästä nousemaan 5 kiloa !!!!!
Huomasin töissä kun laitoin toppahousut jalkaan niin edes vetoketku ei mennyt kiinni :(
Nyt paino on lähtenyt tippumaan (-3kg). Olo on kevyempi (vaikka ei sitä edes huomaa) ja mieli hyvä.

Ostin viimekesänä pihakirpparilta kaksi vanhaa pallia. Myyjä oli ihan kummissaan siitä kuinka intona niistä olin koska ne oli ihan kamalassa kunnossa. Tossa ne pyöri koko kesän rumana ja nyt viimein olen antanut niille uuden kauniin elämän.

Toisen maalasin valkoiseksi ja hioin kuluneen näköiseksi ja toista en raaskinut maalata, vaan jätin alkuperäisen värin.


 

 
 



Tässä tuli taas sellasta sekametelisoppaa koko kirjotuksesta kun olen niin intona kun kuvien laitto onnistui, en siis ole humalassa ;). Jatkossa yritän hillitä intoani ja laittaa selvempää tekstiä.

Olitte laittanut kauniita viestejä minulle, ne todella motivoi jatkamaan blogin pitämistä ja kuvien näpsimistä. Kiitos !!!

3 kommenttia:

  1. Welcome back ! Kiva, että pääset jatkamaan ! Mulla samanlaisia ryhdityksiä - tänään salilla ekaa kertaa viikkoihin !

    VastaaPoista
  2. Moi anneaulikki :) Kivahan tätä on jatkaa, pääsee jakamaan juttuja teidän kanssa. Välillä mun suusta saattaa jokunen rumasanakin tärähtää, mutta sekin kuuluu elämää...
    Minäkin haluisin käydä salilla, mutta reilu pari vuotta sitten innostuin käymää salilla jonka johdosta mulle tuli välilevynpullistuma josta seuras 2 vuoden krooniset kivut alaselässä. Aina kun joku sanookin sanan sali niin muistan sen kahden vuoden helvetin. Selkä ei vieläkään ole täysin kunnossa, mutta ei se taida kokonaan kuntoon enään tullakkaan. Näillä mennään ja nautittaan elämästä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No johan oli saleilulla kurjat seuraukset :( Minä olen myös vähän selkääni potenut ja fysioterapeutti kehotti vahvistamaan alaselkää erityisesti ja neuvoi saliakin varten sopivia liikkeitä.

      Poista