sunnuntai 16. syyskuuta 2012

AURINKOA, TILATAIDETTA JA VÄREJÄ

Tein jo alkuviikosta sellaisen päätöksen että viikonloppuna teen sellaista josta tulen iloiseksi ja onnelliseksi.
Olen ollut väsynyt ja mielimaassa ja nyt täytyy piristää itseään sellaisella josta saa hyvää energiaa ja positiivisiä fiiliksiä.
Olen viikonlopun aikana tehnyt melkein kaikkea sitä josta tulen onnelliseksi. Olen käynyt moikkaa äitiä, olen käynyt kirppareilla, olen käynyt kuuntelemassa Jukka Poikaa ja olen käynyt VALOKUVAAMASSA <3
Olin tulossa hietsunkirpparilta, kun huomasin että ruttopuistossa on edelleen puilla ihanan värikkäät neuleet päällä. Menin kotiin hakemaan kameran ja lähdin kuvailemaan. Otin paljon kuvia, enkä todella jaksa kaikkia alkaa tänne erikseen lataamaan. Tein kuvakollaasin josta näette kuinka ihastuttavia ne ovat.

"Knit’n’Tag-nimisessä koko perheen tapahtumassa on tiedossa puiden koristelua neuleilla, musiikkia, neulegraffiti- ja tupsutyöpajoja sekä äänestys koskettavimmasta puusta.
Neulegraffitit ovat yleensä julkiselle paikalle kiinnitettyjä värikkäitä neuleita. Niitä on Helsingissä näkynyt esimerkiksi katuvalopylväissä ja sillankaiteissa.
Puistoon ripustettavia neulegraffiteja on valmistettu pitkin kevättä ja kesää nuorisoasiainkeskuksen järjestämissä työpajoissa sekä lukuisten yksityishenkilöiden ja yhteisöjen toimesta.
Tapahtuma on osa World Design Capital Helsinki 2012 -ohjelmaa"
- Helsingin Uutiset-












Kylläpäs värit oikein hyppivät silmille, kun näitä kuvia katsoo :)
Syksy ja kauniit värit..ihanaa !!!!
Minua kiinostaa tilataideteokset. Kivinokassa on kesäisin hienoja teoksia ja niitä on kiva käydä metsässä katselemassa.
Teen päiväkodissa lasten kanssa tilataideteoksia lakuista, voin kertoa teille siitä vielä myöhemmin lisää.
Millaisia ajatuksia nämä kuvat sinussa herätti ??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti