lauantai 28. huhtikuuta 2012

LAUANTAITA VAAN KAIKILLE...


...Kylläpä tuo aurinko nyt meitä hellii <3 ihanaa !!! Poika lähti eilen isälleen ja heti illalla häntä jo ikävöin. Aamulla heräsin aikasin kirpparille. Tein aika vähän löytöjä, mikä on aika hyvä asia kun rahat on ihan lopussa. Onneksi palkka tulee pian !!!
Minulle saapui perjantaina Tilda nauhat, jotka oli aikaisemmasta tilauksesta jäänyt teille tietämättömille.... Mietin tässä vain, että milloin mä kerkiän noistakaan mitään tekemään ?!?!! Ostelen vaan ihan huvikseni, ihan pöhköhän mä olen :D

Tässä kuva nauhoista ja huomioikaa ihanat vappukynteni :)





Tässä sitten tämän päivän aarteita...

Kolme kappaletta vanhoja Arabian lautasia. Ne olivat kuluneet, mutta arvatkaa vaan onko ihana kesällä syödä vaikka mansikkakakkua näiltä ruusulautasilta...kukaan välitä onko kulunut vai ei. Arabian vanhat ruusuastiat on ihastuttavia.
Joku voi pitää minua turhamaisena, mutta tykkään syödä ruokani aina kauniilta lautasilta.





Ostin kauniin vanhan Enkelitaulun, joka on luonnossa miljoona kertaa kauniimpi, kuin tässä kuvassa. Näytin taulua äidilleni niin hän tunnisti kuvan olleen hänen koulukirjassaan. Olisipa meidänkin kirjoissa ollut yhtä kauniita kuvia.
Minua on alkanut kiinostamaan enkelit. Kirpputoreilla on usein myytävänä enkeleitä, mutta en ole löytänyt vielä sellaista enkeliä joka samantien veisi sydämeni, johon rakastuisin. Sitä siis jäädään odottamaan.
Tämä taulu kosketti sydäntäni. Taulusta välityi tunne, että kaikki on hyvin kun on koti ja ruokaa, muulla ei ole merkitystä.






Kävin tänään moikkaamassa mummiani ja pappaani. He lähtevät maalle maanantaina ja näen heidät vasta lokakuussa....ikävää...
Vein mukanani Prinsessakakun ja istuimme pihalla herkuttelemassa ja turisemassa.
Mummillani on mieletön huumorintaju. Monet naurut sai taas nauraa :D
Mummi esimerkiksi kertoi että hänellä on välillä mielihaluja...josta hän päättelikin odottavansa lasta....jopa kaksosia :D
Pappani on sotaveteraani ja aivan ihana. Hän enemmänkin seurailee minua ja mummia kun me lärpätellään ja välillä nauraa hölmöille jutuillemme.
Ihanaa kun pappa nauraa...nauruhan pidentää ikää.

Kävin vielä terassillakin ottaa yhden lonkeron samalla kuin luin Iltasanomat. Terassilla on mukava silloin tällöin käydä yhdellä tai kahdella. Aurinko lämmitti kasvoja ja sai punan poskilleni. Pisamat pomppaavat nenänpäälle, ensimäisen auringonsäteiden lämmittäessä, rakastan pisamoita, ne ovat kertakaikkiaan söpöjä !!!! kuten tekin jotka luette näitä mun höpö juttuja :D















































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti