lauantai 24. maaliskuuta 2012



Tämä ihastuttava Kettu Repolainen lähti matkaamme Valtterin kirpparilta. Kettuja oli useita myytävänä, mutta tämä ihastutti kaikista eniten.

                                              "Oli ketturepolainen
                                               ja aina paholainen
                                               ei ees hiirtä kiinni saa
                                               vaik kuinka juosta jolokuttaa
                                               koht ketun jalat pettää
                                               ois hyvä sen jo leppää"





Nämä helmet on aika hauskat. Mieleeni tuli ensimmäisenä Marimekko vaikka nämä ei ole Marimekon helmet. Oikeastaan nämä ei ole minun tyylisetkään tai väri ei ole. Helmet on ihania, mutta tyylini muuttuessa hempeäksi niin sävytkin on vaalenneet, mutta näihin mä ihastuin ja pakkohan ne oli kolmella eurolla ostaa.
Välillä kun kirpparilla jää jotain ostosta hetkeksi miettimään niin sekuntti ja tavara on jo myyty jollekkin toiselle ja sit todellakin harmittaa.
Helmet olisi helppo itsekkin tehdä. Ne voisi maalata tai päälystää jollain ihanalla paperilla. Ainut, että helmet on aika kalliita, siis sellaiset puunväriset, jos ostaa askartelukaupasta.
Kirpparit pursuaa koruja. Varmasti löytyy joka makuun koruja ja ne ei maksa juuri mitään ja jos olet vielä hyvä tinkimään niin saat ne melkein ilmaiseksi :D
Nyt kaikki kirpparille ostamaan ihania helminauhoja ;)

   "On elämä kuin helminauha, onnenhetket helmiä sen.
    Olen onnellinen,hymystä ystävän, valosta auringon, kuiskeesta tuulen,
    mutta luulen rakkaus kalleinta on"


Nyt kun on päästy aiheeseen korut niin pysytään siinä. Olen sellainen harakka joka keräilee kaikkea kiiltävää (romua) Koruja on vuosien aikana kerääntynyt paljon ja paljon olen niitä myös myynyt eteenpäin kirpputorilla.
Vielä pari vuotta sitten käytin isoja ja etnisiä koruja. Marokossa tuli käytyä kun entinen mieheni on sieltä ja siellä oli ihanan värikkäitä ja isoja koruja. Koska olen iso nainen niin korujenkin tulee olla näyttäviä, ettei ne näytä lokin kakalta rinnuksillani. Mun lempivärit oli toooodella pitkään kaikki maanläheiset värit, kuten poltettuoranssi, vihreä, ruskea ja keltainen. Kotini oli Intian ja Afrikan sekoitus. Jokapaikassa oli paljon värejä, esineitä ja seinäkankaita. Samat värit esiintyi myös vaatteissa ja koruissa. Inhosin valkoista ja mustaa, en voinut kuvitellakkaan ikinä ostavani mitään mustaa tai valkoista.
Ja niin ne ajat vain muuttuvat ja tyyli. Nyt kaipaan täysin vastakohtaa kotiini. Kaikkea vaalean sävyjä, valkoista, luunväristä, pinkkiä, vaaleaa liilaa, vaalea beige jne...
Avaan kotini ovet teille myöhemmin ja näytän miltä meillä kotona näyttää.
Tällainen mä olen, hyppään aiheesta toiseen ja kolmanteen.
Koruistahan minun piti kertoa.Tänään olen meinaan ollut erittäin reipas ja siivonnut korukorini ja katsokaa mikä kasa niistä tuli.




Mulla meinas mennä herrrrmot niiden selvittelyssä, mutta sain kaikki irti toisistaan (paitsi ne kaksi jotka revin suutuspäissäni rikki)







1 kommentti: