sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

PERHEENI

Oikeastaan minulla on nyt aikaa kertoa kenen kanssa asustelen, kun poikani on vielä isällään. Nautin suunnattomasti yksin kotona olemisesta. Minulla on viikonloput aina vapaita, koska poikani on isällään jokatoinen vkl ja äidilläni joka toinen.
Eli erosin lapsen isästä kaksi vuotta sitten ja jäin poikani Besilin ja kolmen kissan kanssa asumaan 73 neliöiseen kolmioon. Meillä on siis mukavasti tilaa, joka näkyy myös vuokrassa, jonka maksan kokonaan yksin...
Minulla on yksi lapsi Besil, joka on niiiin rakas minulle, ettei sanat riitä kuvailemaan sitä rakkautta.
Olen kasvattanut Besilin yksin äitini kanssa. Minun äitini on Besilin ollessa vauva hoitanut häntä paljon. Äitini on siis suurin tukeni ja turvani, ilman häntä...en tiedä.
Sitten meillä asustaa creme/valkoinen poika kissa Olli, joka on jo 6-7 vuotias. Olli on oikein mamman poika. Kova nunnuttamaan ja hakee paljon huomiota minulta.
Sitten meidän tyttöliini Maj, joka on siis Ollin tytär. Maj:n äiti Milli kuoli, koska meni syömään lankaa ja se koitui kohtaloksi :(
Meidän uusin tulokas on Poju, joka hankittiin 1.10.2011. Poju on punainen kisuliini ja todellinen ahmatti. Sen ruokahalut on ihan omaa luokkaansa. Ei sille voi antaa niin paljon kun sen maha vetäisi. Ollaan naurettu, että onkohan sen isä kissa ollenkaan.
Todella villi tapaus tämä Pojumme, mutta kauniisti rukki rutisee silläkin :)
Laitan tähän nyt kuvia tästä meidän perheestämme <3


Besil





                                     " Lähetin enkelin vartioimaan sinua, mutta se palasi takaisin.
                                                                               Kysyin miksi.
                                                          Enkeli vastasi: Enkelit eivät vahdi toisiaan."




                                                                               Maj- tyttönen







             Poju ja Olli




   Poju


2 kommenttia:

  1. Olipa kiva tulla kurjan työpäivän jälkeen kotiin ja lukea taas sun juttuja :)Heti tuli paremmalle tuulelle :)
    Ihanat lapset sulla, poika ja kisut :)

    VastaaPoista
  2. Ihana Tepa :)Jos minun kirjoitukset tai kuvat saa jonkun hyvälle tuulelle tai edes pikkasen paremmalle mielelle niin olen onnistunut siinä mihin pyrin :) Ja tuo sinun kommentti sai minun suun hymyyn, kiitos siitä !!

    VastaaPoista