lauantai 13. huhtikuuta 2013

Sadepäivä

Ihanaa alkukevään ensimmäinen sade, nyt salaa lumet kyytiä ja kevät pääsee valloilleen. Odotan aina kovasti kevättä. Minulle se kuvastaa uuden alkua ja uutta mahdollisuutta.
Yöllä heräsin siihen kun sade ropisi ikkunalaudalle..niin ja siihen kun kissa oksensi jalkopäähän.
Aamulla heräsin pitkästä aikaa herätyskellon pirinään...olin siis väsynyt, mutta kirppari ajatuksissa saa väsyneenäkin nousemaan, eikä edes tule mieleen jäädä kotiin.
Tuntui aluksi että ei täältä löydy yhtään mitään, kunnes näin sen !!!!!
Aivan IHANA Noa Noan harmaa neulejakku ja minun kokoani. Siinä roikkui edelleen hinta lappu (79,95e).Rakastan Noa Noa:n vaatteita, mutta liikkeestä minulla ei ole niitä vaatteita varaa ostaa. Kirppareilta olen tehnyt joitakin Noa Noa löytöjä. Myyjä pyysi siitä 20 e. Samalla myyjällä oli myös kaunis Accessorizen pitkä kaulaketju, josta hän pyysi 4 e. Sain tingittyä jakun ja korun 20 euroon ja olin tosi tosi tosi happy !!!
Ostin hauskan pallohuivin 0,50e.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti