lauantai 23. helmikuuta 2013

VALKOINEN VS VÄRIT

Kuikkelis moi !
Kyllä se nyt on todettava, ettei vanhuus tule yksin...Olen kummastellut kun lukeminen on pidemmän päälle hankalaa. Rivit pomppivat ja teksti puuroutuu silmissä. Kävin näöntarkastuksessa ja mä saan lukulasit !!!!
Joo onhan se ihan kiva uutinen, jos kasvot ovat kapeat ja sopivan kokoiset juuri tämänhetkiseen silmälasimuotiin. Katselin niitä pokia ja kyselin että missä aikuisten lasit on, mutta siinähän ne olikin nenäni edessä....
Kaikki oli kuin samasta muotista valettuja, eikä väreilläkään juuri revitelty.
Käytetäänkö me Suomalaiset todellakin noin ankeita laseja!?!?!?!?!?
Mulla ne näytti kun kärpäsen kakki naamalla. Mä tarvitsen isot ja räväkät lasit PISTE!!!
Kävin kolmessa eri liikkeessä ja kaikissa sama ongelma. Jotkut lasithan minun oli pakko valita ja otin yhdet mustat pokat ja yhdet oranssit (ne oranssit pokat oli koko kaupan isoimmat lasit).
Mun pitää varmaan vaihtaa alaa ja alkaa suunnittelemaan laseja...hmm....
Oletteko te huomanneet samaa, vai olenko niin kriittinen??

Olen muuten kirppistellyt :) Värit yrittää jälleen valloittaa sydäntäni.
Olen ostanut kahdet farkut, toiset on tummanpinkit ja toiset turkoosit ja ne on ihanat!!
Niiden kanssa sopii löysä vaalea neule ja värikkäät helmet, ihanaa kevät tulee ja kaikki herkkuvärit !!!

Alla kuvassa ne mun farkut ja värikkäät puuhelmet jotka sopii monenlaisten vaatteiden kanssa ja vain 1 euron !!

 
Ostin nuo oversize aurinkolasit tänään kirpparilta. Myyjä oli kuulema joskus ostanut nämäBerliinistä joihinkin teemabileisiin, mutta mä meinaat räväyttää ja käyttää noita, siis ihan oikeesti :D :D
Ostin n. kuukausi sitten valkoiset pellavaverhot keittiöön ja kerkesin jo kyllästyä niihin. Tänään vastaan kirpparilla tuli nuo Indiskan  keveät puuvillaverhot ja ne sopii kauniisti keittiöön.
Berliinin rajut rillit 4 euroa ja verhot 4 euroa.
 

En ole aikoihin löytänyt kosmetiikkaa kirpparilta, mutta tänäänpä löysin. Eräällä myyjällä oli isot kasat ihan uutta kosmetiikkaa. Hinta oli 3 e/kappale tai kympillä  4 kappaletta. Mäsitten ostin uuden ripsarin, puhdistusgeelin, huulikiillon ja kulmakynän. HALPAA!!!!!




Ja pitihän sitä jotain valkostakin saada :)



2 kommenttia:

  1. Oi nuo lasit ;) Muistan , että mulla oli 7-luvulla vähän samantyyppiset, sinisävyiset ja ISOT :)

    VastaaPoista
  2. Moikka anneaulikki :) Mua niin naurattaa nuo lasit, saa nähdä onko oikeesti pokkaa lähteä nuo päässä ulos :D Eikös ne isot lasit ollut kuumaa kamaa just silloin 70-luvulla ? Nyt vaan kaivat ne jostain ja alat jälleen käyttämään ;D
    Hyvää alkavaa viikkoa sinulle :)

    VastaaPoista