lauantai 9. helmikuuta 2013

Talvinen tervehdys. Juuri kun alkoi tuntumaan jo keväältä niin alkoi lunta satamaan ja ihan kunnolla :)
En ole blogia kerennyt päivittää, kun illat menee vesijuoksussa. Olen alkanut myös kävelemään. Olo on kyllä parantunut huimasti,olen saanut uutta voimaa ja housutkaan ei purista siihen malliin kuin kuukausi sitten..jesh!!
Painoa olen puristanut pois 5 kiloa ja vyössä on siirrytty seuraavaan reikään :)
Kirppareilla olen käynyt aina viikonloppuna, mutta en ole tehnyt samanlaisia löytöjä Jäähallin kirpparilta kuin Valterilta :(
Odotan jo kevättä ja sitä, että Hietsun kirppis aukeaa. Kesällä on ihana kirpparin jälkeen jäädä puistoon istuskelemaan tai käydä kävelemässä kaivarissa.
Kevät tuo tullessaan uusia tuulia, sillä työsopimukseni on toukokuun loppuun asti ja sitten olis tarkoitus katsella hieman toisenlaisia hommia, jos vaan kiva paikka löytyisi.
Kesällä pitäis vähän matkustella ja mökkeillä. Meinaan olla rannalla koko kesän, jos se vaan on mahdollista :) Niin ja olenhan mä tuolloin jo 10 kiloa hoikempikin ;)

Muutama kirppis kuva

 



 
 
Olen yrittänyt vähentää krääsän ostamista ja keskittynyt löytämään kivoja vaatteita. Tuon vaaleanpunaisen paidan ostin tänään pitkän harkinnan jälkeen 5 eurolla.     Kotona huomasin, että se olikin aivan ihana!
Tuo iso käsinukke apina oli joku ihmeellinen hetkellinen päähänpisto-ostos :D
Nyt en meinaa sitä olisi ostanut, mutta nuo ruskeat silmät...ne votosi minuun...kuten aina ;)
Ja miksi ostin tuon messinkisen kruunupäisen rupikonnan ??!! Olen sitä pusutellut, mutta ei ole prinssiksi muuttunut, jatkan silti pusuttelua.
 
Mun luovuus on tällä hetkellä ihan nollassa. Ei minkäänlaista inspiraatiota tehdä mitään tuunailuja tai askarteluja. Se aika tulee taas kun jonkin aikaa odottelee.
Poikani on isällään joten minulla on vapaa viikonloppu. Jotain kivaa pitäis keksiä... ;)

1 kommentti: