perjantai 16. marraskuuta 2012

LONG TIME NO SEE

Siitä onkin aikaa kun tämä täti on viimeksi blogiaan päivittänyt, anteeksi laiskuuteni.
Eipä tässä mitään kummallista ole edes tapahtunut. Työporukan kanssa oltiin Flamingo Spassa ja siellä oli aika ihanaa !! Erilaisia lämpimiä saunoja, paljon altaita ja kokeilin ekaa kertaa elämässäni vesiliukumäkiä, se oli muuten hauskaa !!!!
Sinne täytyy päästä toistekkin.
Olenko kertonut, että kirppareiden lisäksi shoppailen myös netin kautta ???
Juu mä olen Huuto.netin ja tori.fi:n aktiivinen käyttäjä :)

Löysin tällä viikolla aika ihaaaanat ostokset juuri netin kautta.
Saahan sitä ostaa vaikka ei tarvitsisi, ihan vain sen takia jos jokin miellyttää kovasti silmää?? Niin minustakin :) Ostin siis Laura Ashleyn sänkypeiton. Se ei sovi minun väreihini, sillä en pidä sinisestä, mutta en voinut vastustaa tätä ihanuutta. Meinasin seota, kun näin tämän kuva tori.fi:ssä.





Olen saanut toisen pojan, meinaa ihanan Mailegin Nisse pojan. Olen monesti haaveillut Nissestä ja nyt mä sitten päätin "hieman" tuhlata ja ostaa sellaisen.
Ajattelin, että hän jatkaisi minun jälkeeni elämää poikani kanssa ja hän antaisi omille lapsilleen ja niin edelleen. Komea on poika ja kaunis on haalari jossa on 24 erilaista taskua pieniä yllätyksiä varten.




Olen jälleen herätellyt itsessäni paskartelijaa, eli olen kaivanut ompelukoneen ja tylsät Fiskarsit kaapista ja räpeltänyt jotain. Olen niin rakastunut Tildaan. Maanantaina pitäisi jälleen tulla uusi lähetys Tildaa... <3 Kunhan vaan tämä innostus ei laantuisi ennen sitä ;)
Tässä kuvia keskeneräisistä tähdistä ja enkeleistä. Laitan teille valmiistakin kuvia, kunhan saan nuo ensiksi valmiiksi.








Ei pöllömpää,rakastan pöllöjä....



Nyt kun aurinko ja sen myötä valo on vähentynyt niin huomaa, että pokkarin ja järkkärin eron. Minun pokkarillani ei saa hyviä kuvia hämärässä. En osaa edes säätää sitä.
Tarvitsen valoa, tarvitsen aurinkoa jotta saisin kauniita kuvia,joudutte tyytymään siis talvisin "hämäriin" kuviin :)

Ihanaa viikonloppua sinulle, sinulle, sinulle, sinulle ja myös sinulle !!!

2 kommenttia:

  1. Kauniita askarteluja :) ethän satu myymään käsitöitäsi, vai tulevatko vain omaksi iloksi? Mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka ja kovasti kiitos kehuista. Käsitöidenteko, se on sellasta sielun terapiaa:)
      Mä teen noita myytäväksi Tuomaan markkinoille. Äitini on menossa sinne myymään ja teen muutaman sinne myytiin. Mukavaa viikonloppua myös sinulle M! :)

      Poista