tiistai 7. elokuuta 2012

Mekkoset

Välillä minulle tulee inspiraatoi. Se ei tule silloin kun haluaisin eikä se tule väkisin. Se tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja silloin on ryhdyttävä ripeästi toimeen.
Yleensä se tulee silloin kun jonkinlaista muutosta on tuloillaan tai minun pitäisi tehdä jotain vastuullisia työjuttuja :D
Nyt minulla oli töihin lähtö edessä kahden kuukauden kotonaolon jälkeen ja sit se iski....se INSPIRAATIO  !!!!
Halusin välittömästi ommella mekon vaaleanpunaisesta pellavakankaasta jonka olin kirpparilta ostanut (4 e).
Minulla ei ollut tietystikkään kaavoja vaan laitoin lempimekkoni kankaan päälle ja laitoin sakset laulamaan. Pitihän sitä sit hieman viilailla, mutta valmiiksi tuli alle kahdessa tunnissa ja helppoa oli kuin heinänteko :D
Viikon päästä ompelin toisen mekon. Kangas oli kirpparilta ostettu INDISKAN pöytäliina, joka oli ihan uusi. Maksoin siitä 3 euroa.(hintalapussa oli 27,90 !!!)
Nämä eivät siis ole mitään ammattilaisen tekemiä ja sen kyllä huomaa, mutta kyllä tälle Ryntty Roosalle kelpaa :)









2 kommenttia:

  1. Uusi lukija ilmoittautuu :) Tosi ihanat mekkoset!! Kauniita!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Aino- Kaisa ja hauska tutustua :) UUdet lukijat ovat aina tervetulleita ja kiitos kehuista :) Täytyy alkaa kirpparilta etsiskelemään kankaita joista saisi lisää mekkosia. Ne sopii talvellakin pillifarkkujen ja neuletakin kanssa.
      -Satu-

      Poista