lauantai 9. kesäkuuta 2012

Fiilistelyä


En ole mikään musiikin suurkuluttaja ollut koskaan, eikä minulla ole tuhansien cd levyjen kokoelmia. Minulla on muutama artisti/ bändi josta tykkään ja joita kuuntelen silloin kun kaipaan piristystä.
Yksi ehdoton suosikki on Jukka Poika. Muistan olleeni hänen keikallaan Tavastialla yli 10 vuotta sitten ensimmäisen kerran. Silloin hän oli Soul Captain Bandissa.
Musiikki kolahti minuun silloin.
Jukka on tällä hetkellä suosionsa huipulla ja kaikki tietää hänen biisejään.
Olin pari viikkoa sitten Kaisaniemessä Maailmakylässä tapahtumassa kuuntelemassa Jukkaa ja eilen olin kaverini Anun kanssa Kivenlahti Rockissa leppävaarassa kuuntelemassa Jukkaa.
En missään nimessä ole mikään himofanittaja. Seinäni ei ole täytetty Jukan kuvilla eikä minulla ole kaikkabussia jolla kiertelisin kesät Jukan perässä :D
Silti aina välillä on kiva lähteä kuuntelemaan hyvää musiikkia. Tulen aina Jukan musiikista niin hyvälle tuulelle, tuntuu aina keikan jälkeen ettei maailmassa voi tapahtua mitään pahaa, Rakkautta vain.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti