lauantai 12. toukokuuta 2012

Kirppailua...

...Mukava päivä jälleen takana, vaikka olen ollut hieman ärri purri tuulella ja kenelle muullekaan kiukuttelisin kuin pojalleni...
Besilillä onkin super ihana päivä, kun hän on viettämässä linnanmäellä hyvän ystävänsä syntymäpäiviä ja sen jälkeen menee isäsä luokse yöksi.
Minulla on siis vapaa ilta...hmmm....mitähän sitä keksisi ??? ;)
Kyllä mä olen todella koukussa kirppareihin. Sen todisti se, että tänään menin mielummin kirpparille kuin pojan kevätjuhliin...niin kuulostan kamalalta äidiltä.

 Tässä muutama ostos kuvattuna. Tuokello muuten jätättää, taitaa patteri olla lopussa, vai kulkeekohan se luonnostaa samaa aikaa lehmänkellon kanssa :D







Äidistä puheenollen, huomenna on mammojen päivä. Olen pähkäillyt mitä äidilleni ostaisin ja päädyin isoon Laventeliin. Jos minä rakastan laventeleja niin äitinkin pitää rakastaa. Olen jo aikaisemmin ostanut ihanan ja raskaan suojaruukun joka sopii juuri ihanasti tälle laventelille. Voi mikä huumaava tuoksu paketista lähtee, kun sitä hieman avasin kuvauksen ajaksi...





Ostin itsellenikin kukan.Sen kukan nimi on Diana, enkä ole ennen sellaista nähnykkään. Suloinen härsäle, joka tiputtelee noita kauniita pieniä kukkasiaan.




Ei ne kukat siihen loppuneet, minulla on paljon ihania vaaleanpunaisia kukkia :D
Pöydässä on Liljoja ja Kirsikkapuunoksia, voi että ne onkin kauniita.
Vaaleanpunaisia tahmean romanttisen imeliä kuvia :D







Äitiys on ihanin asia jonka olen saavuttanut. Elämälläni on tarkoitus, olla ÄITI.
Huolehtia, kasvattaa, suojella ja Rakastaa pientä ihmistä, joka on sydämeni alla kasvanut.
Olen aina ollut yksinhuoltaja ja kasvattanut lapseni yksin. Äitini on iso osa lapseni elämää ja ollut minulle tukipilari, jota ilman en olisi ikinä selvinnyt.
Olen pyrkinyt kasvattamaan lapseni suurella rakkaudella ja rajoilla.
Olen pyrkinyt opettamaan minulle tärkeitä arvoja, joita toivon myös lapseni arvostavan.
Olen opettanut luonnon tärkeyden, ystävällisyyden ja hyvät tavat. Annan läheisyyttä ja muistutan päivittäin kuinka suuri aarre hän minulle on.
Olen äiti joka hassuttelee, pelleilee ja uskaltaa heittäytyä. Olen äiti joka huolehtii myös poikani kavereista ja siitä ettei ketään kiusata.
Puhun lapselleni, kerron miltä tuntuu olla erilainen, kiusattu, syrjitty ja siitä kuinka erilaisia me kaikki ollaan. Kerron myös ettei kukaan ole täydellinen ja kaikki tekee virheitä. On osattava pyytää anteeksi ja antaa anteeksi.
Koen että olen tähän mennessä onnistunut hyvin, kun mitään isoja kriisejä ei ole vielä tullut.
Olen onnellinen ÄITI ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti