torstai 19. huhtikuuta 2012

TORSTAI TOIVOA TÄYNNÄ...

Kylläpä tämäkin viikko on taas juossut, hädintuskin perässä kerkiää.
Töissä on mukava hulina, tuntee elävänsä ja kotona kissat työllistää kun kaikki kolme tiputtaa karvojaan joten hommaa tuntuu riittävän ja päivät menee vikkelään.

Katsokaa kuinka upeat nuo vaaleanpunaiset liljat ovat, jotka ostin lauantaina kirpparilta 5 eurolla. Silmä lepää, kun näitä kattelee, eikö ??








Vihdoinkin tilaukseni saapuivat JEEEE !!!!!! Tilailen aina välillä Pikku Iidan Puodista kaikkea söpöä ja ihanaa. Olin tilannut myös ihania nauhoja, mutta ne puuttuivat paketista ja se hieman latisti iloani, koska en usko että niitä on enään puodissa :(




Kattokaa nyt näitä karamelliherkkuja










Vaikka minä en ikinä tekisi näistä mitään niin olen silti iloinen kun omistan nämä, sellanen mä olen :) Hamstraan aina kaikkea kaunista ja laitan sitten kaappiin ja odotan hetkeä kunnes tarvitsen niitä johonkin.

Eilen kun olin matkalla kotia, huomasin isot lavat kauppamme parkkipaikalla. Tajusin heti että ne on jotain ongelmajäte keräyslavoja ja niitähän ne olikin. Kattelin silmät tarkkana jos löytyisi aarteita. Siellä oli sitten Helsingin Sanomien kuvaaja ja toimittaja jotka kyseli minultakin onko lavalla mitään mielenkiintoista. Kerroin tietysti olevani roskalavojen dyykkaaja ja kerroin pöydästä jonka jokinaika sitten dyykkasin ja maalasin...vaaleanpunaiseksi. Sieltä lavoilta ei periaatteessa saisi mitään antaa, mutta mä sain ihan "salaa" yhden astiankuivaustelineen. Se on kamalassa kunnossa ja odottaa että tuunaan sen. Laitan kuvan siitä miltä se näyttää nyt...





Kevät on ihanaa aikaa, kun talojen edustoille alkaa ilmestyä lavoja ja ihmiset innostuvat siivoamaan nurkkiaan. Kevät on kuin uudelleen syntymisen aikaa. Minulle tulee keväisin "pesänrakennus vietti", eli haluan sisustaa ja sisustaa.
Tosin..... eikös se ole ympärivuotinen vietti :D
Toivon ja uskon, että tästä keväästä tulee hyvä ja että se toisi mukanaan hyviä asioita meille kaikille.
Tulikin mieleen tuosta uudestisyntymisestä tämän viikkoinen kokeiluni. Työpaikalla tuli puheeksi kahvinpuruilla ihon kuoriminen. No päätin tietysti kokeilla.
Laitoin kahvinpurujen joukkoon hieman hienoa sokeria, oliiviöljyä ja hunajaa ja kuorin sillä koko vartalon. Kasvot kuorin hellästi, koska siitä tuli aika karkea seos. Voi veljet, että sen jälkeen iho oli pehmeä. Ei tarvinnut edes laittaa suihkun jälkeen rasvaa, kun iho jäi ihanan öljyiseksi. Tätä alan ehdottomasti käyttämään, se on varma !!
Kertokaa ihmeessä, jos teillä on jotain hyviä ihon ja hiustenhoito vinkkejä ;)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti