lauantai 21. huhtikuuta 2012

Killllppistelyä <3


Mukavaa kun tuo perjantai tuli ja saimme Saran meille kylään. Sara on poikani sisko ja hän on pienestä asti ollut mukana elämässämme. Hän ei siis ole minun tyttäreni vaan entisen mieheni aikaisemmasta liitosta, mutta hän on kovin rakas minulle ja pojalleni.
Moni ei varmasti ottaisi entisen puolisonsa lapsia hoitoon, mutta minulle on tärkeää saada pitää yhteys Saraan.
Besilillä ja Saralla on ikäeroa n. 2 vuotta joten heillä menee leikit hyvin yhteen :)

Sara on taitava piirtämään
(otin tarkoituksella "kasvottoman" kuvan, ettei tule mitään sanomista)






Tänään on lauantai ja mitäs se meinaakaan.....no tietenkin KIRPPISTELYÄ !!!!!
Paljon oli ihmisiä jälleen herännyt aikaisin kirpparille.
Kaikki Arabia, Marimekko ja Iittala viedään heti käsistä. Monet rokaa niitä, ostaa halvalla ja myy eteenpäin...

Löysin jälleen vanhoja pulloja, olen jotenkin ihan haksahtanut niihin :)
Nyt tein tooosi ihanan pullolöydön. Meinaan vanhoja Vichy pulloja.
Voisiko nämä pullot olla jopa 1800 luvulta, kun etiketissä lukee Oy Pyynikki 1854 ????
Maksoin näistä kahdesta pullosta 3 euroa !!!!! Nämä pullot jää kyllä minulle, on niiin ihanat !






Löysin tutun näköiset aterimet...mummilla on samanlaiset :)
Tarvetta ei välttämättä olisi ollut, mutta nämä ovat kauniit, vanhat, laadukkaat...ja samanlaiset kuin mummillani ja vain 2 euroa !!
Tässä kuvassa ne on vaahtokylvyssä.





Tykkään facebookissa Fashion@Homesta, jossa on ihania värikkäitä vaatteita, huiveja ja kaikkea pientä ja kaunista.
Osallistuin arvontaa, jossa voi voittaa haluamansa huivin ja arvatkaa mitä ?? Onni potkaisi juuri minua ja hain tänään sieltä ihanan huivin. Myyjä oli todella mukava ja puhelias. Ihanaa kun on vielä mukavia ihmisiä jotka ovat ystävällisiä ja kiireettömiä.
Mukaani lähti sieltä myös servettejä. Niitä ei todellakaan käytetä suun pyyhkimiseen vaan johonkin askarteluun. Servetit 5 euroa.
Huivin normaali hinta oli 14,90 euroa.






2 kommenttia:

  1. Kuulstaa siltä että sulla on ollu taas kiva päivä, mukavaa :) Ihania löytöjä oot tehny :)
    Halit sinne :)

    VastaaPoista
  2. Tiedätkös minkä merkkisiä nuo aterimet ovat? oon koittanu noita metästää kun omistan vain muutamat haarukat ja lusikat :)

    VastaaPoista