keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Keskiviikko iltaa kaikille

Olen ollut tänään fysioterapiassa. Minun pitäisi vahvistaa selänlihaksia ja syviä vatsalihaksia jotka tukisivat selkääni, jotta välilevynpullistumani saataisiin hoidettua.
Olisihan se upeeta sanoa, että " Jokapäivä treenaan puolituntia syviä vatsalihaksia"
Mutta jos on tällainen laiskimus kuin minä niin se jää vaan haaveeksi.
Jostain pitäisi saada motivaatio urheiluun.

Kävin yhdessä ihanassa sisustusliikkeessä ja olin kuin taivaassa. Liike oli täynnä kaikkea ihanaa valkoista piensisustustavaraa.
Sanoin omistajalle, joka oli ihastuttava vanhempi rouva, että tämä liike on minun unelmani, että tällaisesta olen aina unelmoinut. Hän vastasi, että tule jatkamaan tätä liikettä. Hän on 20 vuotta pitänyt sitä liikettä ja on jo eläkeläinen ja suunnittelee haikein mielin liikkeen myymistä.
Valitettavasti en pysty vaikka ihan hirrrrveen paljon haluisinkin. Minua jäi mietityttämään, että mitä jos jonainpäivänä pystyisinkin hankkimaan oman ihanan puodin, jonka yhteydessä olisi pieni suloinen kahvila... Olen haaveilija, haaveissa on hyvä elää.



                                              "Pidä lujasti kiinni unelmista, sillä jos ne kuolevat,
                                           elämä on kuin siipirikko lintu, joka ei pysty lentämään."      

2 kommenttia:

  1. Meill on sama pikku haave omasta pienestä sisustuskaupasta ja kahvilasta :D
    Oon tainnu kans blogissani joskus höpötellä siitä :D

    VastaaPoista
  2. Mutta ennen sitä sisustuskauppaa haluisin vanhan maalaistalon <3 <3 Ihanaa kun on haaveita, eikö??

    VastaaPoista