lauantai 24. maaliskuuta 2012

Harmaata sävyä


Juuri kun ihana aurinkoinen ilma sai mielenikin säteilemään niin taivas muuttui jälleen harmaaksi ja heitti räntää taivaantäydeltä. Niin onhan sellainen sanontakin, että " Uusi lumi, vanhan surma" Se hieman lohduttaa mieltäni.
Sää on kummallinen ilmiö kun se vaikuttaa meidän mieliimme ja vireyteemme.
Olen aivan väsyksissävaikka olen yli viikon vain makoillut ja ottanut rennosti.

Olen nimittäin sairaslomalla, koska kainalostani leikattiin viikkositten sellainen potun kokoinen möykky. Nyt otan iisisti ja aika mukavasti tuo kainalo paraneee, vaikka välillä muistuttaa olemassaolostaan pienellä kivulla.Minua ei kivut haittaa, koska olen yli vuoden kärsinyt kroonisista selkä/lonkka säryistä. Olen jo oppinut kivun kanssa elämään, eli ei tälläinen kainalokipu tunnu missään :D
Ajatukset pyrin pitämään positiivisena ja iloa saan pienistäkin asioista, kuten KUKISTA. Rakastan kukkia ja ostan jokaviikko uudet leikkokukat pöytään.
Ostan nekin kirpparilta, sieltä saa super edullisesti.
Tänäänkin innostuin hieman liikaakin ja ostin 80 kappaletta tulppaaneja !!!! Hullua tiedän, mutta vois ne rahat huonomminkin käyttää ja nuo maksoivat vain 10 euroa siis ne kaikki 80 kappaletta.
Minulla on paljon ihania kukkakuvia, joita matkanvarrella ripottelen teillekkin nähtäväksi, etenkin silloin kun taivas on harmaa tai mieli musta.

Kukista saa voimaa, iloa ja hyvää mieltä suosittelen niitä ostamaan :)
Tässä vielä kuva niistä tulppaaneista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti